INTEGRUOTA LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS BEI DAILĖS PAMOKA „EMOCIJŲ BIBLIOTEKA“
- Informacija
- Autorius Raimonda Valančienė
- Peržiūros: 86
Kas bendra tarp knygų skaitymo ir emocijų pažinimo? Kaip emocijos įtakoja leidinio pasirinkimą ir skaitymo malonumą?
Į šiuos ir kitus klausimus penktokai bandė atsakyti integruotos lietuvių kalbos ir literatūros bei dailės pamokos metu. Įvairiomis dailės raiškos priemonėmis kurdami kaukių vaizdinius mokiniai atskleidė būdingiausias skaitytų kūrinių emocijas.
Ieškodami vaizdinių ir teksto sąsajų bei skirtumų jas pristatė klasės draugams. Aktyviai dalyvaudami veiklose penktokai atsakė į pamokos pradžioje iškeltus klausimus, įsigilino į emocijų raišką ir jų įtaką skaitomo kūrinio pasirinkimui.
Smagu pastebėti, kad socialinės, emocinės temos mokinius domina, jomis noriai diskutuojama pamokų, neformalių veiklų metu. Vaikai kasdien tampa drąsesni veikti, išsakyti asmenines nuomones, pasirinkimus, diskutuoti su mokytojais, netradiciškai improvizuoti.