Integruota istorijos – technologijos pamoka „Kiniškas paveikslas“

  • Spausdinti

IMG 20180201 113511Vasario 1 dieną ketvirtos pamokos metu vyko integruota istorijos – technologijos pamoka „Kiniškas paveikslas“. Pamokos tikslas buvo supažindinti septintos klasės mokinius su kinų rašto rašmenimis ir sukurti kinišką paveikslą.

Pamokos metu septintokai kartu su istorijos mokytoja prisiminė svarbiausius senovės Kinijos istorijos faktus, pasiekimus ir kultūros paminklus. Naudodamiesi skaidrėmis, aptarė rašto svarbą, pirmųjų knygų atsiradimą ir gamtos peizažų naudojimą senuosiuose kinų raštuose. Technologijų mokytojas Romas Lubis mokiniams paaiškino, kokios priemonės bus reikalingos pamokoje kuriant kinišką paveikslą, kaip reikės atlikti piešimo ir kinų rašto ženklų rašymo techniką. Septintokai pirmiausia, kaip ir senovės kinai, kinišką paveikslą kūrė piešdami svarbiausią Kinijos gamtos simbolį – kalną, kuris kinų pasaulėžiūroje simbolizavo pasaulio centrą. Nupiešę kalną, mokiniai daug dėmesio skyrė kinų rašto ženklams. Pagal senovės kinus, rašto ženklai turi būti rašomi vertikaliai, būtinai užrašant mintį, kurią norima perduoti.

 

Atliktas kūrybinis darbas mokiniams labai patiko. Pamokos metu buvo ugdomas kūrybiškumas ir socialiniai įgūdžiai.

 

Istorijos mokytoja Neringa Račkauskienė