Integruota istorijos – technologijų pamoka „Archeologija – istorijos pagalbininkė“

  • Spausdinti

IMG 20181024 113512 Large  Spalio 24 dieną istorijos ir technologijų mokytojai organizavo 7 klasės mokiniams integruotą pamoką „Archeologija – istorijos pagalbininkė“. Šios pamokos svarbiausias tikslas buvo susipažinti su archeologų darbo metodais.

Pirmiausia mokiniai apžiūrėjo demonstruojamą pateiktį apie pirmuosius keramikos dirbinius Lietuvoje, jų atlikimo techniką. Po to, išklausę istorijos mokytojos pasakojimo apie archeologų darbo aplinkybes ir metodus, sužinojo, ką turės atlikti, kokias priemones naudos pamokoje. Pasiruošę darbui, septintokai turėjo galimybę šią pamoką „gyvai“ tapti archeologais, nes iš molinių šukių reikėjo suklijuoti vazas ir ąsotį. Molinių indų klijavimas reikalavo atidumo, kantrybės ir darbštumo. Susiskirstę į grupeles, septintokai rinko šukes, derino ir klijavo.

Mokinių teigimu, šis darbas nėra toks paprastas, jis užima daug laiko ir reikalauja pastangų. Tačiau pamokos pabaigoje septintokai džiaugėsi atliktu darbu – moliniai indai buvo suklijuoti.

                                                                                          Istorijos mokytoja Neringa Račkauskienė