Integruota geografijos ir dailės pamoka šeštoje klasėje „Bangos“

  • Spausdinti

20170228 113957Vasario 28 dieną geografijos kabinete vyko atvira,  integruota geografijos ir dailės pamoka „Bangos“. Šios pamokos tikslas  – išsiaiškinti, kaip susidaro bangos, nuo ko priklauso jų dydis ir kokios kilmės jos gali būti. Na, o kūrybinė, dailės, užduotis –  kuo gražiau ir tikroviškiau bangas pavaizduoti popieriaus lape.

Stebėdami filmuotą mokomąją medžiagą mokiniai išsiaiškino, kaip susidaro bangos. Turimas žinais įtvirtinti dar labiau padėjo nesudėtingas bandymas pasitelkiant stiklinę su vandeniu. Na, o kadangi pamoka buvo integruota su daile – tai mokytojas Romas Lubis šeštokus dar pamokė, kaip šias bangas ir banguotą, neramią jūrą pavaizduoti popieriaus lape. Ši iš pirmo žvilgsnio paprasta užduotis iš mokinių pareikalavo  daug vaizduotės ir kūrybiškumo.

 

Pamokos pabaigoje mokiniai pasidžiaugė savo nupieštais piešiniais ir įvertino, ar jų darbų visuma primena banguojančią jūrą.

 

Geografijos mokytoja Lina Račkauskienė