Company Logo

Mokyklų aprūpinimas

Bendradarbiavimas

Ekskursiją į Anykščius

Picture 580Gegužės 18 d. 3 – 4 klasių mokiniai išsiruošė pakeliauti po Anykščius. Tai padavimais ir legendomis apipintas kraštas, viliojantis vaizdingomis apylinkėmis ir įdomiomis lankytinomis vietovėmis.

Pirmiausia aplankėme Puntuko akmenį. Tai antrasis pagal dydį riedulys Lietuvoje. Jo svoris maždaug 265 t. Puntuko akmenyje iškalti Atlanto vandenyną perskridusių lakūnų Stepono Dariaus ir Stasio Girėno bareljefai. Apžiūrėję akmenį pasukome link lajų tako.Šis medžių lajų takas viršūnėmis vingiuoja apie 300 metrų. Buvo nedrąsu ir truputį baugu, bet jei jau atvykome, tai ryžomės ir praėję taką, lipome į bokštą, kurio aukštis iki 36 metrų ir apžvelgėme Anykščių šilelį, Šventosios upės vingius, lygumas aplink.

Vėliau aplankėme Laimės žiburį - paminklą J.Biliūnui, kuris įkurtas ant Liūdiškių kalvos. Ant šios kalvos kadaise rašytojas mėgdavo sėdėti ir kurti, ir čia atgulti amžinajam poilsiui buvo jo valia. Pasiekę Laimės žiburį prisiminėme skaitytus šio rašytojo kūrinius ir grožėjomės mišku.

Anykščių mieste apžiūrėjome įspūdingais vitražais puoštąŠv. Mato bažnyčią. Ten įrengtais laipteliais kilome iki apžvalgos aikštelės. Užkopę į viršų atsidūrėme tiesiai po trimis bažnyčios varpais, o aplinkui atsivėrė Šventosios upės slėnio panorama. Ekskursiją tęsėme aplankydami Arklio muziejų. Ten susipažinome su arklio evoliucija, sužinojome, apie lietuviškas arklių veisles – žemaitukus ir Lietuvos sunkiuosius. Apsilankėme ir molio dirbtuvėlėse, audėjos seklyčioje ir stebėjome kaip mikliai kalvis nukala vinį. Prisiminėme senovės lietuvių amatus.

Ekskursiją baigėme nuvykę ant Kalitos kalno. Ten pramogavome leisdamiesi vasaros rogučių trasa, skriejome net iki 40 km/h greičiu. Vaikams labai patiko. Sunku buvo suvaldyti emocijas.

Visos kelionės metu buvo puikus oras, lydėjo gera nuotaika ir džiaugėmės turiningai praleidę laiką po legendomis apipintą Anykščių kraštą. Vaikai sakė, kad paprašys tėvelių dar čia atvykti.

Mokytoja R. Prušinskienė

Picture 610
01/13
start stop bwd fwd

Visos teisės saugomos © Kopijuoti informaciją draudžiama. Tikrinta XHTML and CSS.