Company Logo

Mokyklų aprūpinimas

Bendradarbiavimas

Šeštokų išvyka į Šiaulius

20161115 095157Nors lapkričio mėnuo mūsų nelepina gražiais orais, tačiau tai tikrai  ne kliūtis geriau pažinti mūsų kraštą.Vedami šūkio ,,geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtą kartų išgirst“ mokyklos šeštokai išsiruošė į pažintinę ekskursiją po Šiaulius.

Kelionės pradžia ir kelionės tikslas buvo aplankyti Kryžių kalną ir kuo daugiau apie jį  sužinoti. Sustoję kalvos papėdėje nusprendėme įsigyti kryželį ir su savo pačiom gražiausiom mintim ir lūkesčiais palikti jį šitoje šventoje vietoje. Mokiniai vaikščiodami po Kryžių kalną susipažino su jo atsiradimo istorija bei su kokiomis viltimis žmonės lankydavo šią šventą vietą. Taip pat pastebėjome, kad kryžių ant kalno yra labai įvairių ir atvežtų net iš įvairiausių pasaulio vietų. Tai leidžia mums suvokti, kad ši vieta tikrai ypatinga, nes popiežius Jonas Paulius II 1993 m. taip pat aplankė šią vietą.

Pažintinę ekskursiją tęsėme Šiaulių dviračių muziejuje. Ten mokiniai apžiūrėjo įvairiausius dviračius bei susipažino su dviračio gamybos istorija. Taip pat trumpai pasivaikščiojome po Šiaulių miesto aikštę. Centrinę miesto aikštę į keturias dalis dalija Aušros alėja ir Tilžės gatvė. Aplink šią aikštę ir pradėjo augti Šiaulių miestas. Šimtmečius aikštėje vykdavo turgūs, mugės, gyva prekyba.

Na, o ekskursiją užbaigėme laisvalaikio ir pramogų centre ,, Akropolis“, kur pasimėgavome ledo arenos malonumais.

Šeštos klasės auklėtoja L. Račkauskienė

Visos teisės saugomos © Kopijuoti informaciją draudžiama. Tikrinta XHTML and CSS.