Informacija
1,2 procentų parama
Ugdymas karjerai
Sportas
Mokyklos muziejus
Lankytojai
Elektroninis dienynas
LIONS QUEST
NŠA
Sveikatiada
Vaikų linija
Tėvų linija
Vyturys
Mokyklų aprūpinimas
Bendradarbiavimas
Nevarėnų pedagogai svečiavosi Kužiuose
- Informacija
- Peržiūros: 2394
Jau dešimt metų Nevarėnų ir Kužių mokyklas sieja graži, abiem pusėms naudinga draugystė. Ne kartą lankytasi vieni pas kitus, dar šį pavasarį Kužių mokinukai, lydimi mokytojų, šauniai dalyvavo Karjeros ir verslo savaitėje Nevarėnuose. Šį gruodį kolegos mus pakvietė į seminarą „Aktyvių mokymosi metodų taikymas pamokose. Socialinių emocinių kompetencijų plėtojimas“.
Kaip teigė Nevarėnų pagrindinės mokyklos direktorė Irena Žutautienė, vienas iš mokyklos tikslų yra stiprinti ryšius su socialiniais partneriais, todėl visada džiaugiamės, galėdami pasidalinti patirtimi, ugdytis socialines emocines kompetencijas, pasimokyti vieni iš kitų.Šiame seminare mokytojams buvo suteikta galimybė įgyti naujų gebėjimų ir įgūdžių taikant aktyvius mokymosi metodus, paskatinti iniciatyvumą ir kūrybiškumą.
Svečius prie mokyklos durų sutiko gimnazijos direktorė Roma Meinoriutė. „Jau tapo tradicija kasryt taip sutikti kiekvieną, paspaudžiant jam ranką. Taip darau daug metų, dažnai pasikalbame su tėvais, mokiniais ne kabinete, o tiesiog susėdę jaukiame kampelyje“, – su šypsena veide kalbėjo mokyklos vadovė.
Seminarą pradėjo gimnazijos direktorės pavaduotoja Edita Brasienė, kuri su dešimtokėmis vedė socialinių emocinių kompetencijų plėtojimo užsiėmimą. Mūsų mokykla taip pat dalyvauja šiame projekte, kurio veiklos moko pažinti savo emocijas, išmokti mąstyti pozityviai.
Vėliau dalyvavome seminare „Aktyvių mokymo(si) metodų taikymas pamokose“, kurį vedė mokytojos ekspertės L. Jankauskienė ir T. Borisevičienė. Pranešėjos teoriškai supažindino mus su aktyviais mokymosi metodais, kuriuos vėliau išbandėme ir praktiškai: Stotelių, Mąstymo žemėlapių, Pasisveikinimo garsu ir ritmu, Pamokos temos pagal vardus, Trijų klausimų. Seminaro dalyviai, dirbdami porose, atliko 8 Kalėdinių stotelių užduotis; dalyvavo žaidime „Radau tris daiktus stotelėse“, kuriame viena pora laimėjo paguodos prizą; pasitikrino atsakymus, įsivertino ir „Burbulo“ mąstymo žemėlapyje, taikydami Edward de Bono Šešių mąstymo skrybėlių metodą, atliko refleksiją apie Stotelių metodo užduočių aktualumą, tikslingumą, pritaikomumą.
Seminaras nepaliko abejingų, emocijos liejosi nuoširdžiai, likome dėkingi organizatoriams. Vėliau patirtais įspūdžiais dalijomės prie arbatos puodelio. Esame tikri, kad tolesnis bendradarbiavimas dar ne kartą mus nudžiugins ir savo mieliems kolegoms ir partneriams linkime gražių ir kūrybingų metų.
Audronė Ciparienė