Company Logo

1,2 procentų parama

Ugdymas karjerai

Mokyklos muziejus

Lankytojai

947051
Šiandien
Vakar
Šią savaitę
Praėjusią savaitę
Šis mėnuo
Praėjęs mėnuo
Iš viso
25
135
633
944652
18651
10079
947051
Jūsų IP: 3.15.211.55
Laikas: 2024-12-25 17:35:53
Visitors Counter

Elektroninis dienynas

LIONS QUEST

NŠA

Sveikatiada

Vaikų linija

Tėvų linija

Vyturys

„Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka“

Mokyklų aprūpinimas

Bendradarbiavimas

Integruota istorijos – technologijos pamoka „Kiniškas paveikslas“

IMG 20180201 113511Vasario 1 dieną ketvirtos pamokos metu vyko integruota istorijos – technologijos pamoka „Kiniškas paveikslas“. Pamokos tikslas buvo supažindinti septintos klasės mokinius su kinų rašto rašmenimis ir sukurti kinišką paveikslą.

Pamokos metu septintokai kartu su istorijos mokytoja prisiminė svarbiausius senovės Kinijos istorijos faktus, pasiekimus ir kultūros paminklus. Naudodamiesi skaidrėmis, aptarė rašto svarbą, pirmųjų knygų atsiradimą ir gamtos peizažų naudojimą senuosiuose kinų raštuose. Technologijų mokytojas Romas Lubis mokiniams paaiškino, kokios priemonės bus reikalingos pamokoje kuriant kinišką paveikslą, kaip reikės atlikti piešimo ir kinų rašto ženklų rašymo techniką. Septintokai pirmiausia, kaip ir senovės kinai, kinišką paveikslą kūrė piešdami svarbiausią Kinijos gamtos simbolį – kalną, kuris kinų pasaulėžiūroje simbolizavo pasaulio centrą. Nupiešę kalną, mokiniai daug dėmesio skyrė kinų rašto ženklams. Pagal senovės kinus, rašto ženklai turi būti rašomi vertikaliai, būtinai užrašant mintį, kurią norima perduoti.

 

Atliktas kūrybinis darbas mokiniams labai patiko. Pamokos metu buvo ugdomas kūrybiškumas ir socialiniai įgūdžiai.

 

Istorijos mokytoja Neringa Račkauskienė




Visos teisės saugomos © Kopijuoti informaciją draudžiama. Tikrinta XHTML and CSS.