Informacija
1,2 procentų parama
Ugdymas karjerai
Sportas
Mokyklos muziejus
Lankytojai
Elektroninis dienynas
LIONS QUEST
NŠA
Sveikatiada
Vaikų linija
Tėvų linija
Vyturys
Mokyklų aprūpinimas
Bendradarbiavimas
Susitikimas su architekte ir operos solistu
- Informacija
- Autorius Danutė Ramančauskytė
- Peržiūros: 5381
Nevarėnų vidurinėje mokykloje vykdomas projektas „Aukštosios kultūros impulsai mokykloms” (AKIM). Projekto veikla skatina mokinius domėtis kultūra ir kritiškai ją reflektuoti, taip pat supažindina su konkretaus amato profesija. Projekto koordinatorė Nevarėnų vidurinėje mokykloje – technologijų mokytoja Vilma Brasaitė. Kovo 19, 21 dienomis 8 – 12 klasių mokiniai dalyvavo susitikime su architekte Mante Černiūte – Amšiejiene bei operosdainininku, muzikos pedagogu, profesoriumi Vladimiru Prudnikovu.
Antradienį, kovo 19-ąją, mokiniai klausėsi architektės iš Klaipėdos M. Černiūtės – Amšiejienės paskaitos apie statinio kelią nuo idėjos iki realizavimo. Mokiniai sužinojo, kad architekto darbas reikalauja daug kruopštumo, atsakomybės bei kūrybiškumo. Pasirodo, statinys negali išdygti bet kur – tam turi būti tinkama akustika, reljefas. Taip pat architektė pristatė paskutiniojo savo projektuoto statinio – Šv. Brunono Kverfurtiečio bažnyčios ir vienuolyno komplekso Klaipėdoje – idėją, vykdymo etapus bei virtualią projekciją. Išklausę paskaitos mokiniai domėjosi, kur galima studijuoti architektūros programą, kiek laiko trunka parengti statinio projektą.
Ketvirtadienį, kovo 21 dieną, į mokyklą atvyko operos solistas, Vytauto Didžiojo universiteto profesorius Vladimiras Prudnikovas. Remdamasis asmenine patirtimi, svečias kalbėjo apie dainininko profesiją, karjeros kelią, jo pradžią, galimybes. Taip pat pasakojo nuotaikingus nutikimus, įvykusius per ilgus karjeros metus. Mokiniai išgirdo apie skirtingas balsų rūšis. Mokinių paklaustas, V. Prudnikovas išsakė nuomonę apie komercinių teatrų indėlį į kultūrą – jo nuomone, indėlis yra nemenkas.
Taigi, susitikimai su skirtingų profesijų atstovais mokiniams pravertė ir kaip kultūrinė priemonė, ir kaip specialybių analizė.
12 klasės mokinė Greta Piktužytė