Company Logo

Renginių kalendorius

Gruodis 2019
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

2 procentų parama

Ugdymas karjerai

Mokyklos muziejus

Lankytojai

256638
Šiandien
Vakar
Šią savaitę
Praėjusią savaitę
Šis mėnuo
Praėjęs mėnuo
Iš viso
2
307
2730
252956
3716
18349
256638
Jūsų IP: 3.226.243.226
Laikas: 2019-12-14 03:39:27
Visitors Counter

Elektroninis dienynas

LIONS QUEST

Sveikatiada

Vaikų linija

Tėvų linija

Vyturys

„Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka“

Mokyklų aprūpinimas

Septintokai – pirmykščių laikų menininkai

IMG 20191017 123409 LargeSpalio 17 dieną mokyklos muziejuje vyko integruota istorijos – technologijų pamoka „Gyvoji istorija. Olų piešiniai“. Pamoka vyko neįprastai. Išjungę šviesas ir naudodamiesi tik mobiliųjų telefonų žibintais, septintos klasės mokiniai turėjo „grįžti“ į pirmykščius laikus, kai mūsų protėviai atsakingai ruošdavosi medžioklei ir atlikdavo įvairias apeigas. Viena iš jų – gyvūnų piešimas tamsiose olose.

Senovės medžiotojai tikėjo, kad nupiešti žvėrių atvaizdai turi magiškos galios, kuri padės jiems medžioklėje. Todėl nupieštus gyvūnus smaigstė ietimis, taip tikėdamiesi užvaldyti gyvūną ir jį paversti lengvu laimikiu. Kadangi to meto žmonės dar nemokėjo rašyti, todėl patirtį ir žinias kitoms kartoms perduodavo piešdami.

Todėl ir pamokos tikslas buvo ugdyti mokinių suvokimą, jog priešistorės žmonių gyvenimas buvo glaudžiai susijęs su gamta. Aptarus su technologijų mokytoju R. Lubiu veiklos eigą ir priemones, mokiniai „mėgdžiodami“ pirmykščių laikų medžiotojus – menininkus, naudodamiesi angliukais, piešė įvairius gyvūnus: mamutus, briedžius, taurus ir t.t. O kadangi tuo metu dar tik formavosi šnekamoji kalba, todėl užsiėmimo metu vaikai tarpusavyje galėjo bendrauti tik gestais, rankų mostais ar šūkavimais.

                     

                     

Istorijos mokytoja Neringa Račkauskienė

 

 




Visos teisės saugomos © Kopijuoti informaciją draudžiama. Tikrinta XHTML and CSS.